Tehnička podrška

Podnošenje zahteva za implementacije i izmene

Otvaranje novog tiketa

Pre otvaranja tiketa uvek proverite da li imate verziju 'Komercijalnog poslovanja' koja podržava automatizovan proces otvaranja tiketa.

Idite na padajući meni 'Pomoć' pa na opciju 'Tehnička pomoć' (na ovaj način nam pomažete da Vas lakše identifikujemo).

  Ukoliko nemate tu opciju, slobodno nastavite dalje sa kreiranjem tiketa.

Tiket se otvara za zahteve vezane za izmene, nadogradnje i implementacije novih opcija.

  Molimo sve naše korisnike da ne otvaraju tikete ukoliko im je potrebna tehnička pomoć u vezi np. instalacija klijent računara, pomoć oko rada u programu i slično osim za rad sa eFakturama. Za takve vrste tehničke pomoći dostupni smo preko naših kontakt telefona. Na taj način Vam omogućavamo da trenutno dobijete potrebnu pomoć.

  Ukoliko tiket otvarate preko naše aplikacije 'Komercijalno poslovanje' onda su sva polja vezana za identifikaciju već popunjena, i Vaše je samo da navedete razlog otvaranja tiketa i priložite dokumenta ukoliko ih imate.

Ostali korisnici koji tiket otvaraju preko našeg Web portala, mole se da popune polja vezana za identifikaciju korisnika.

Formular

   Prioritet
  Prioritet 1 je nizak nivo, dok je 5 visok novo hitnosti rešavanja problema.
  Prosečno vreme za odgovore na poslati tiket je radni dan.

  Ako želite da priložite više dokumenata kliknite na prvi fajl, nakon toga pritisnete taster Control (Ctrl) i zadržite ga pritisnutog, zatim klikom biratjte sljedeće datoteke koje želite priložiti.

Obavezno pre slanja tiketa označite polje 'Slažem se'